reklama

V našom kostole pohanské zvyky nemajú miesto

Popoludní prišli štyria. Vraj: "Pochválen. Viete, dobrý pán farár, narodil sa mi vnuk." Reku: "Blahoželám. A čo by ste potrebovali?" "Tak okolo oltára by sme chceli v kostole chodiť, to máme taký zvyk." "A dieťatko je pokrstené?"

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)
Obrázok blogu
(zdroj: http://www.oratoriobeatopiergiorgiofrassati.it/)

"To nie, pán farár, na to nemáme peniaze."

"Krst je zadarmo, nepotrebujete peniaze."

"Ale to my chceme teraz len okolo oltára ísť."

"A mamička má manžela?"

"Viete, ona nemá muža."

"Nie, nehnevajte sa, ale nemôžem to dovoliť."

Nahnevane zaznie otázka: "A to vy ste katolícky farár?"

"Áno, a práve preto, že som katolícky farár, tak v katolíckom kostole pohanské zvyky nemajú miesto."

Na pozdrav dovidenia sa mi už odpovede nedostalo.

Skupina odchádzajúc nasadnúť do svojho obstarožného mercedesu ma počastovala všelijako, ale dobrý pán farár som už rozhodne nebol.

Stanislav Illéš

Stanislav Illéš

Bloger 
  • Počet článkov:  206
  •  | 
  • Páči sa:  0x

katolícky kňaz potýkajúci sa s problémami aj radosťami mimoriadnych ľudí Zoznam autorových rubrík:  náboženskémodlitbypôstne zamysleniakázne a príhovorysúkromnémyšlienkyM&Co.všeličo iné

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu