reklama

Na našej ulici dnes zmrzla žena

Krátko po štvrtej ráno ma zobudilo niekoľkonásobné buchnutie dverí auta. Keďže som si už zvykol, že v tomto čase prichádza zásobovanie do potravín oproti, z postele ma donútila vstať biologická potreba. Predsa som sa len pozrel von oknom, či sa nedeje niečo zvláštne. A dialo sa: práve zastalo druhé policajné auto, ktorého reflektory osvietili schúlenú postavu ležiacu na chodníku na druhej strane cesty.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)
Obrázok blogu

Chvíľu som situáciu sledoval z okna – policajti vystúpili a baterkami osvetľovali chodník. Na tú vzdialenosť a tmu sa dal rozoznať akurát človek ležiaci na zemi a vedľa neho pravdepodobne taška. Premýšľal som, čo ďalej. Napokon som sa obliekol, vyšiel von a prešiel cez cestu. Pozdravil a predstavil som sa policajtom, že som katolícky kňaz a bývam tu oproti, že čo sa stalo. Odpoveď vôbec nebola potešujúca, aj vzhľadom na to, že všetci sa na ženu pozerali zobďaleč: pravdepodobne opitá sa tu uložila alebo spadla a ďalej sa nepohla; bolo tomu už pár hodín. Stál som vonku len chvíľu, ale zima mi už bola riadna, nečudujem sa, že ak zostala na zemi sedieť či ležať, jej organizmus to nevydržal. Nezostalo mi nič iné, len v duchu povedať modlitbu a vrátiť sa na faru.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nestretol som sa prvýkrát s mŕtvym človekom, nie je to príjemný pocit. Škoda, že sa tejto žene už nedalo pomôcť. Neskôr prišiel obhliadajúci lekár, telo ženy odviezli.

Dopoludnia som sadal do auta spovedať chorých do vedľajšej dediny. Práve prišli pozostalí dohodnúť sa ohľadom pohrebu. Hovorili, že ich mame alkohol nepomáhal prekonávať ťažké životné situácie, hoci ona si to myslela. Znie to možno pateticky, ale pijatika sa je asi stala osudnou. V spojení som zimným ročným obdobím to nie je dobrá kombinácia.

Bezprostredné vianočné sviatky majú teda pre niektorých nepríjemnú príchuť.

Stanislav Illéš

Stanislav Illéš

Bloger 
  • Počet článkov:  206
  •  | 
  • Páči sa:  0x

katolícky kňaz potýkajúci sa s problémami aj radosťami mimoriadnych ľudí Zoznam autorových rubrík:  náboženskémodlitbypôstne zamysleniakázne a príhovorysúkromnémyšlienkyM&Co.všeličo iné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu