reklama

Mesiac z ementálu alebo Odvrátená strana Mesiaca...

Viete z čoho je náš Mesiac? No predsa z ementálu. Už dávnejšie som čítal o novej službe vyhľadávacieho servera Google, ktorá ponúka "mapu" Mesiaca. Po dobrej skúsenosti s iným produktom som sa rozhodol pozrieť sa dnes večer na Mesiac. Keďže je zamračené a pri surfovaní som sa znovu dostal k odkazu na "Googlovský Mesiac" neodolal som a pozrel som sa...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu
(zdroj: http://moon.google.com)

Sklamaním pre mňa bola obmedzenosť "zmapovanej" plochy. V úvodzovkách preto, že - a to je ďalšie sklamanie - nejde o nijaké podrobné mapy povrchu, ale o pohľad na Mesiac cez lepší ďalekohľad. Po pokuse vzdialiť si zobrazenú plochu som sa nedopracoval k pohľadu na celý Mesiac, ale len na stále tú istú časť zobrazenú vedľa seba viac krát.

Najväčšie prekvapenie ma však čakalo, keď som sa pokúsil o maximálne priblíženie. Google odhaľuje skrytú pravdu o satelite Zeme, ktorú doteraz úspešne tajila nielen NASA v USA, ale i Sovietsky zväz. Mesiac je z EMENTÁLU! Všetky "mesačné kamene" sú podvrh.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po maximálnom pribížení mi http://moon.google.com/ zobrazil lákavú štruktúru ementálu. Mišiak Monthy Jack by mal radosť...

M&Co.

Stanislav Illéš

Stanislav Illéš

Bloger 
  • Počet článkov:  206
  •  | 
  • Páči sa:  0x

katolícky kňaz potýkajúci sa s problémami aj radosťami mimoriadnych ľudí Zoznam autorových rubrík:  náboženskémodlitbypôstne zamysleniakázne a príhovorysúkromnémyšlienkyM&Co.všeličo iné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu